Tänkte jag skulle förtydliga mitt missnöje över hur det ser ut nere i viken för tillfället!
Å ena sidan har jag den här utsikten som jag bara vill beskriva som himmelsk!
Å andra sidan har jag det här att vila ögonen på...
Förutom dottern i vagnen finns det inget himmelskt över det!
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar