tisdag 29 mars 2011

Kontraster i Tillvaron!

Tänkte jag skulle förtydliga mitt missnöje över hur det ser ut nere i viken för tillfället!


Å ena sidan har jag den här utsikten som jag bara vill beskriva som himmelsk!


Å andra sidan har jag det här att vila ögonen på...
Förutom dottern i vagnen finns det inget himmelskt över det!



XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar