Visar inlägg med etikett Vår: Jobb: Trädgård: Sjukskrivning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Vår: Jobb: Trädgård: Sjukskrivning. Visa alla inlägg

fredag 24 februari 2012

Växtvärk i Gata


Det kännns i hela kroppen nu, våren kommer, den kommer med besked och i takt med att trädgården kommer till liv känner jag hur jag vaknar upp ur min dvala med den.
Underbara vår!

Lönesamtal med chefen nu på förmiddagen, håll tummarna för mig!!
Sedan tror jag att jag och pojkarna raggar upp mamsen för en liten runda söderut innan förkylning slagit klorna i mig fulllständigt.
Nellan har turen att spendera dagen med mostrar och morbror på Leos.

Nästa vecka är det hårda bud då jag på allvar trappar ner min sjukskrivning, nu jäklar!

XO