Nellan: "Mamma, mamma sällskapet sitter i ryggen!!" Överlycklig över upptäckten!
Jag: "I ryggen?"
Nellan: "Jaaaaa,han är tillbaka, är det inte underbart?"
Jag: "vad gör han i ryggen?" Tycker inte alls att det är underbart!
Nellan: "Du sitter på hans plats" Eller hur!? Självklart gjorde jag det!
Har i alla fall lärt mig att sällskapet är en han...Fattas bara att det är en pojkvän, då jäklar!!
För övrigt: Vad fasiken är det för seglivad förkylning/flunsa som fått fäste i Gata...
Ungarna hostar tills de kräks, vägrar äta och bara gråter,gråter, gråter....
Jag är döv, maken kan inte prata, fucking underbar kombination!
Maken: "konstigt jag har knappt någon röst"
Jag: "Va? Du får prata högre, jag hör inte!"
Maken: "Jag kan inte prata"
Jag: "Va??"
Maken pekar på halsen och gestikulerar vilt samtidigt som han mimar för att förtydliga att han inte kan prata.
Jag: "Va???"
Maken: "JAG ÄR HES!!!"
Jag: "Jaha, jag hör inte så bra!"
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar