Ok, av samma anledning som jag funderar på varför dyslexi ska vara så förbaskat svårstavat och varför det heter boxningsring. Av samma anledning undrar jag varför i hela friden våtservetter, av den sorten man köper storpack av, inte går att spola ner i toaletten. De har trots allt ett ganska begränsat användningsområde och jag vågar nog påstå att de brukligen används i badrummet.
Så, hade de varit nerspolningsbara är det faktiskt inte helt omöjligt att det INTE hade blivit stopp i toaletten när Adam tryckte ner två paket i toalettstolen. Det är också möjligt att ungen inte drabbats av akut hjärnstillestånd och spolat en triljon gånger och orsakat en smärre översvämning inne i badrummet. Ja säger bara...Kanske?
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar