måndag 19 mars 2012

Angående toalettstolar och våtservetter

Ok, av samma anledning som jag funderar på varför dyslexi ska vara så förbaskat svårstavat och varför det heter boxningsring. Av samma anledning undrar jag varför i hela friden våtservetter, av den sorten man köper storpack av, inte går att spola ner i toaletten. De har trots allt ett ganska begränsat användningsområde och jag vågar nog påstå att de brukligen används i badrummet.
Så, hade de varit nerspolningsbara är det faktiskt inte helt omöjligt att det INTE hade blivit stopp i toaletten när Adam tryckte ner två paket i toalettstolen. Det är också möjligt att ungen inte drabbats av akut hjärnstillestånd och spolat en triljon gånger och orsakat en smärre översvämning inne i badrummet. Ja säger bara...Kanske?

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar