Ni vet sådana dagar när man skurar fogen mellan kakelplattorna i groventreen med en tandborste för att allt ändå är så tråkigt?
Nä kanske vet ni inte...
I alla fall, hade kanske inte någon toppendag och när jag hitade någonting som påminde om ett löjligt reklamtrick i brevlådan blev det kanske inte bättre...
Men när jag öppnade lådan och insåg att det var något helt annat spred sig en kittlande liten känsla av lycka i magen...
Men eller hur??
Kunde inte kommit mer lägligt!
Tusen tusen tack Kika!
XO
Vad gullig liten björn! =)
SvaraRadera