Jag hade så vansinnigt rätt om gårdagen, vackert väder, ljuvliga ungar och fina syrran...
Metade tillsammans ute på udden under flera timmar igår kväll och jag kan helt uppriktigt säga att det var första gången på väldigt länge jag kände hur det där välbehövliga lugnet landade hos mig, ni vet det där som gör att man faktiskt kan tillåta sig själv att sitta ner och njuta av stunden!?
Idag blir det förhoppningsvis ännu bättre då jag ska träffa arbetsterapeuten och byta ut den här otäcka skenan så att jag äntligen kan gör lite av de saker jag längtat efter sedan jag skulle ha gått på min semester, än är de inte för sent!
På måndag blir det sjukhuset igen och sedan har jag bockat av alla möten och telefonsamtal för en lång tid framöver, och jag känner mig så fantastiskt duktig, typ vuxen faktiskt!
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar