måndag 15 augusti 2011

Skurken Rapporterar!

Jag är inte:
  1. Missunsam
  2. Falsk
  3. Någon svikare
  4. Egoistisk
Jag har inte:

1. Ljugit
2. Huggit någon i ryggen.
3. Sett till mitt eget bästa.

Tar jag åt mig när någon kallar mig allt det här eller anspelar på att jag faktiskt skulle uppfört mig som en skurk?
Inte mycket alls faktisk men det börjar bli ganska tröttsamt och uttjatat nu...

När det var förtydligat vill jag ägna en sekund åt att hylla vädret, underbara härliga höst!!!!
Jag dricker cappucino och målar med skruttans nya färgpennor, killarna käkar vaxkritor (i stället för äpple jag skurit upp åt dem) och skruttan skäller på dem. Ute kan vi inte vara men inne-mys är ack så härligt och underbart efterlängtat!

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar