Gav efter för trycket och satte på en film
Om tanken är att den ska lära barn något om att vara miljömedveten och ta hand om vår stackars jord får jag lov att meddela att budskapet är en aning luddigt...Dottern är helt övertygad om att det handlar om en elak pappa, en prinsessa och en vacker "grabb" som gillar skinka!
Funderar på att klippa gräset, tömma poolen, rensa ogräs, skörda lite grönsaker, olja in utemöblerna ännu en gång, måla den sista trappan, tvätta eller rent av slå på stort och städa!
Men nej idag skiter jag i allt! Skiten smiter inte den lär finnas kvar tills jag tar itu med den!
Over and out!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar