onsdag 17 augusti 2011

Att ha "ont" i en handled är inte så illa...

Om man inte vill kunna:
  1. Gräva upp rabbatter som planerat
  2. Dela och plantera om perenner som planerat.
  3. Vika tvätt.
  4. Klippa gräset.
  5. Hjälpa maken med den högst efterlängtade uteplatsen som nu tar form.
  6. Faktiskt kunna hålla i dammsugaren när man dammsuger.
  7. Scrappa.
  8. Lyfta upp och trösta barnen när de är ledsna. (Framför allt det här!)
  9. Sova utan att oroa mig över om jag kommer ge maken ett blått öga.
  10. Duscha utan assistans eller en löjlig plastpåse över handjävlen!
Jo jag antar att det är en "sådan där dag" idag.

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar