fredag 26 augusti 2011

Shopping alena..

Laddar för en runda in till stan, killarna behöver stövlar och gympadojjor. Brukar aldrig, faktiskt undantagslöst, utsätta mig själv för en shoppingrunda på egen hand med alla tre ungar men då det är killarna som behöver fotdonen har jag inget val...

Dottern är duktigt mutad med "den stora godisaffären" och selarna i tvillingvagnen är spända till max, ja jag har gjort vad jag kan för att det ska gå halvbra i alla fall!

Inskolning på dagis nästa vecka, någon som vet hur man få barn till att sluta nypas och bitas inom loppet av fyra dagar? Allt utom munkorg tas under övervägande!

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar