En Bullmammas Memoarer
tisdag 23 augusti 2011
Önskar min rumpa såg ut som Teodors..
Med viss behåring undantagen..
En dag som börjar med "Bryr dig inte om dem Teodor, jag tycker att du har en snygg rumpa" börjar riktigt bra, önskar bara att den inte behövde börja 05.20...
Men vad gör det? Det här blir en fantastisk dag!
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar