måndag 2 maj 2011

Ett ganska onödigt inlägg!

Den här veckan lyssnar jag fullständigt sönder:
  1. Highway to Hell - AC/DC
  2. Bad To The Bone - George Thorogood And The Destroyers
  3. Bad - Michal Jacksson
  4. Cray train - Ozzy Osborne
  5. Welcome To The Jungle - Gun's And Rose's
  6. Back In Black - AC/DC
  7. Thunderstruck - AC/DC,
Varför?
Megamind
Helt klart coolaste barnfilmen jag haft den goda smaken att införskaffa, med citat som "There is no easter bunny, there is no tooth fairy and there is no Queen of England, this is the real world" och med, en för mig lagom stor portion med ironi och dessutom ett grymt soundtrack gör det inget att Nellan tittade på den tre gånger igår!

Klicka på länken om du är i behov av ett gott skratt, skulle du inte tycka att det är roligt är det beklagligt.


Jobbar på ett inlägg med lite mer substans än så här men motivationen är på bottennivå!

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar