tisdag 3 maj 2011

I Gata finns det Två Blåbär!


När jag vaknade på morgonen för exakt två år sedan var det som en högravid helt knäckt knippe nerver som inte kunde föreställa sig något värre än att tvingas spendera resten av graviditeten på sjukhuset. Att jag kunde blivit mamma igen innan dagens slut slog mig aldrig, men det blir inte alltid som man har tänkt sig!

Idag vaknade vi och förberedde födelsedagsfrukost a la scones och varm choklad, hissade flaggan och öppnade presenter!



Mina fina killar fyller 2 idag  och samtidigt som jag försöker försonas med tiden som rusar alldeles för fort är jag idag den stoltaste mamman i världen!

XO

1 kommentar: