Vaknade på sjukt bra humör idag,vilket aldrig händer, mitt morgonhumör ör är som sagt inte det bästa!
Därför ser jag det i regel som ett gott tecken att jag inte vaknar med tanken på att köra huvudet i toalettstolen.
Mycket av det goda humöret kan ligga i det faktum att klockan stod på 09.28 när jag först hörde barnen idag. De sov, jag sov, alla vaknade utvilade och på solskenshumör!
Kan förutsättningarna för att dagen ska bli fullständigt underbar vara bättre?
Nope!
Hittills har dagen faktiskt varit makalös, jag kan inte hitta en enda sak att reta mig på, ovanligt!
Jag är inte ens sur för att tvätten är nerdammad eller det faktum att posten inte har kommit än. Vilket brukar vara mer än tillräckligt!
Nej det här är en grymt bra dag!
Allt är bara bra, bra, bra...
Grymt trist inlägg...
Oxrullder a' la Per Moberg nu!
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar