onsdag 18 maj 2011

Önskelistan,den inte helt orealistiska varianten!

Följande saker ser jag fram emot med hysteriskt stor förväntan:

  1. Frissan!!! Tid bokad, äntligen, ser för "rälig" ut i huvudet!
  2. Semester, semester, semester!!!
  3. Att ölandsstenen ska vara spårlöst borta nästa gång jag tittar ut genom fönstret, inte för att jag har något emot att forsla bort dem på egen hand men två pajade skottkärror senare var inte maken överdrivet nöjd över min förmåga att göra saker på egen hand....
  4. Att Bosse helt spontant ska börja erbjuda sina tjänster som gräsklippar-man, helt gratis så klart, bara för att han inte ska behöva klippa sin egen gräsmatta tre gånger varje gång för att göra av med all gräsklippar-lust.
  5. Att fem gärna sju kilo ska ha runnit av mig när jag vaknar i morgon...eller ok jag kan vänta till slutet av veckan sedan får det vara nog!
  6. Att svevia ska ta sommarlov! När ska de små otäckingarna förstå  att de är ruskigt ovälkomna här?!
  7. Brunbrända ben och fräknig näsa.
  8. Att syrran ska komma hem... (Jag vet den är uttjatad till max, men som sagt,min blogg, mina regler!)
  9. Att maken ska lista ut precis vad jag vill ha i mors-dag present utan att jag behöver berätta det eller köpa det själv...(Eller hur!!)
  10. Tid på burk, eller tub eller flaska...
Allt för idag!

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar