torsdag 5 juli 2012

Tillfälliga sambos

Är inte helt säker på hur det här gick till, eller min del av det hela har jag förstås koll på men hur det kommer sig att maken snubblade över de här små raringarna är jag inte på det klara med. Teorin kan sammanfattas med två ord; oansvariga skitstövlar! Ja den lite längre versionen lyder; troligen övergivna, möjligen avkomma till en vildkatt, men nä, tror inte de hade följt med hem eller trängts under klänningen med Våfflan. Nu har de fått genomgå en smärre chockartad upplevelse, då de tvättats, avmaskats, avlusats, behandlats mot fästingar och öronskabb. De är nu i respektabelt skick och älskas redan högt här i Gata. Lillstrumpa och Systeryster är dock bara här tillfälligt. Vi har huset fullt och hoppas att de båda får komma till ett hem som kan erbjuda värme och trygghet. Fast hjärtat skriker; STANNA!!!


XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar