Vet inte säkert vilket som känns bäst, att hitta något så vansinnigt snyggt i trädgårdslandet, som bilden visar eller höra barnen tjattra "mer mamma mer"när vi mumsar på de allra första sockerärtorna för säsongen. Förresten , någon som vågar gissa vad det är för grönsak vi fångat på bild?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar