tisdag 17 juli 2012

Angående dagens utsikter

Ok, jag gillar att planera och jag kräver kontroll.
Det blir polsk riksdag i huvudet på mig när dagar börjar som den här, humöret leker sitt eget liv och jag ägnar större delen av tiden åt att bita mig i tungan, tills jag hunnit hinka i mig obscena  mängder te. Nu sitter jag och försöker låta bli att leka moralisk barometer och i stället ägna mig åt mitt egna, det går väl så där kan jag erkänna. 
Tänker låtsas att jag är författare och ägna mig åt min senaste "bok" i stället. Alternativt städa eller förbereda mig för mötet i eftermiddag, eller träna eller umgås med barnen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar