måndag 2 juli 2012

Man får väl ångra sig...

Fast egentligen var det väl ingen som trodde på det där om att jag skulle sitta med en bok. Vart skulle all den kittlande rastlösheten då ta vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar