En Bullmammas Memoarer
måndag 2 juli 2012
Läser
Barnen leker, solen skiner, vinden fläktar och jag tillåter mig själv att se förbi alla måsten. Ska förkovra mig i en god bok och njuta av den här dagen, så det så!
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar