Dottern kommenterar gärna, i morse kom följande under våra bestyr i badrummet.
Hon liksom lyser upp och plirar på mig och utbrister lyckligt;
"Wow mamma du är inte en jättetjockis nu, bara lite tjock, har du tur blir du snart lika vacker och underbar som jag!"
Öhhh, tack tror jag...?
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar