fredag 20 juli 2012

Dotterns vilja att göra rätt...

Dottern kommenterar gärna, i morse kom följande under våra bestyr i badrummet.
Hon liksom lyser upp och plirar på mig och utbrister lyckligt;
"Wow mamma du är inte en jättetjockis nu, bara lite tjock, har du tur blir du snart lika vacker och underbar som jag!"
Öhhh, tack tror jag...?

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar