Maken jobbar, barnen käkar lördagsfrulle i soffan och jag dumsurfar, kom inte och säg att det inte är det lilla som gör livet skönt!
Jobbar i natt sedan är jag, med undantag för möten och föreläsning, schemaledig resten av månaden, allt för att inte reta upp min stackars handläggare på försäkringskassan mer.
Snickarna började äntligen med att slutföra arbetet med fönstren igår, får se vad de tycker om att ha barnen springandes runt benen på måndag när de kommer tillbaka.
Har en jag-vet-att-jag-ser-ut-som-en-idiot-men-jag-kan-helt-enkelt-inte-sluta-le-dag
och det känns underbart ända ner i tårna!
Ska packa in min trollungar och hasta ner till Blekinge för att inhandla lite grönsaksfröer och en och annan planta... eller flera kanske
Kanske är det inte så konstigt att euforin är total när man slås av hur underbara ungar man har!
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar