fredag 9 mars 2012

Ett inte så extraordinärt inlägg...

Första beställningen plantor till de nya rabatterna är nu gjord! 
Skissar, skissar och planerar för fullt, man bara måste älska våren!
Nu pappersjobb och sedan upp till jobbet en sväng innan det blir fredagsmys i Gata och sedan jobb för den här mamman hela helgen. 
Inleder ett förhållande med kaffebryggaren och hoppas att jag ska komma på några kloka ord att printa ner nu!
Hoppas er helg blir toppen!

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar