En Bullmammas Memoarer
onsdag 21 mars 2012
Härliga skit!
Nu minns jag, smutsotiga fingrar, välkomna tillbaka sorgekanter, var så goda att stanna kvar fram till någon gång i oktober, eventuell kort frånvaro godkännes annars är det strikt närvarokontroll som gäller!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar