En Bullmammas Memoarer
söndag 18 mars 2012
Dagar kommer och dagar går
...Men kladdkakan består
Avverkat helg nummer 2 av 3 på jobbet, nu ska jag mysa skiten ur de här sista timmarna av den här helgen.
Dags för den här sockerberoende familjen att söndagsfika i soffan!
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar