En Bullmammas Memoarer
tisdag 3 april 2012
Fika mera!
Idag är det helt legitimt att fika på sju sorters kakor à la Johannas favoriter. För er blir det ögongodis men för oss i Gata blir det att fulla kakhål!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar