måndag 2 april 2012

Blomtjuvar!

Ok, vem fan har norpat mina penseér? 
Jag är helt fel person att stjäla blommor ifrån...Det är få saker jag tar på sådant allvar som mina blommor!

Min mjölkspann gapar tom ute på trappan intill grusvägen och jag gillar inte det jag ser!

Du som gjorde det måste lagt ner en hel del energi på det då jag inte ens brukar få loss krukan utan att bruka en hel del våld på den, så grattis till den bedriften antar jag! 
Jag kan inte svära på att det inte hände under gårdagen och alltså ska föreställa ett riktigt kasst aprilskämt, märk väl, riktigt riktigt kasst skämt isf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar