lördag 25 februari 2012

Ge mig vår..

Snabb sammanfattning av min lördag;
Obcent skönt lång sovmorgon, bak av choklad/vaknötskakor, smörgåstårta gjord, Fin eftermiddagsfika avklarad samt en lååång runda i trädgården, tror jag hann lyfta på vareenda liten lövtuss i hopp om att det skulle dölja sig något litet grönt där under. Vill att det ska vara vår nu.
Maken fortsatte bygget av uteplatsen med en ängels tålamod på pojkarna absolut ville hjälpa till att dra i varendaste skruv i trallen.
Röjde undan sådant i grönsakslandet som fått vänta alldeles för länge på lite kärlek.

Kolla här vad jag dock, hittade!




Toksnygga, japp, toksnygg majs!


Grönsaker ska vara snygga och den här majsen fick mig verkligen att inse HUR snyggt det kan bli!

Nu, duschen sedan svärmor med lilla fanmiljen, för smörgåstårta och mello!

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar