onsdag 21 september 2011

Det finns läge och så finns det läge...

Ni vet sådana dagar när man skurar fogen mellan kakelplattorna i groventreen med en tandborste för att allt ändå är så tråkigt?
Nä kanske vet ni inte...
I alla fall, hade kanske inte någon toppendag och när jag hitade någonting som påminde om ett löjligt reklamtrick i brevlådan blev det kanske inte bättre...
Men när jag öppnade lådan och insåg att det var något helt annat spred sig en kittlande liten känsla av lycka i magen...






>


Men eller hur??

Kunde inte kommit mer lägligt!

Tusen tusen tack Kika!
XO

1 kommentar: