Vet ni vilket jag menar?
I alla fall fick jag syn på sådant förra veckan och tänkte att det där tycker ungarna säkert är super
roligt. Jag la undan det där till lördagsgodis (läs muta måndag, tisdag,onsdag, torsdag, fredag, söndag) och glömde bort det, tills jag skulle packa fika till vår lilla utflykt i fredags, tog med det och kände mig för en stund som världens snällaste mamma...
Ungarna tjöt av glädje när jag fiskad upp påsarna, sedan smakade de det och då såg det ut så här
Sedan såg det ut så här...
Ni vet barnprogramen med häxor och stora grytor som det liksom hoppar och bubblar i...?
Lite svårt att fånga på bild, i synnerhet då spannen är rosa, men de två små näbbgäddorna som ligger och trycker på botten var inte överdrivet imponerade av ungarnas känsla för gränslös generositet...
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar