måndag 4 juli 2011

Min Lilla Hobby!

Tänkte bara att jag skulle slänga in ett bevis för min existens och även passa på att visa vad jag ägnar mig åt för att stilla pysselbegäret!
Nu är jag ringrostig och färläggningen är väl egentligen under all kritik men jag tror ni fattar åt vilket håll det lutar!

 




 
XO




2 kommentarer:

  1. Varför kunde jag inte få lite konstnärlighet när jag föddes? Varför fick du allt? O vad fick Jag egentligen? Buu



    LINIS

    SvaraRadera