En Bullmammas Memoarer
onsdag 22 juni 2011
Bloggrape
Jag älskar min syster mer än allt här i världen! Vilken tur att jag är hemma nu så hon slipper gråta över att jag sitter i mitt England ;)
/Stolt Syster, Linis
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar