Tänkte fortsätta på samma stig som i förra inlägget, angående tuttar, bröst, pattar, what ever!
Var kanske lite fundersam efter lördagskvällen då man kan säga att min nattklubbs-oskuld på riktigt flög sin kos då jag "var ute" med syrran efter en aldeles förträfflig konsert. (Seriöst Ola Salo kommer snart att få en plats på min frikortslista, OMG!!!)
För det första främmande karlar som klappar en på baken, vad tusan handlar det om??? Deras händer har inte på min kropp att göra om jag inte ber om det! Där fungerade vigselringarna riktigt effektiv i ett avskräckande syfte dock!
För det andra, det var ju det där med tuttar, vad är det med karlar och tuttar??? Jag beklagade mig inför maken, över det faktum att somliga/vissa helt ogenerat stirrar rakt ner i urringningen och sedan flinar stort.
Maken funderar en stund och svarar sedan.
"Men älskling, män har liksom en tuttradar... ja... och du har ju tuttar..."
Tack för den televerket!
Tänker inte avslöja resten av samtalet....
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar