Goddag bloggen,
Johanna här,
inte fyndiga klämmiga Johanna, inte allvarliga, syniska Johanna heller, inte heller eftertänksamma, smått pretentiösa Johanna, inte tacksamma, lovprisande Johanna.
Inte förbannade, känslomässigt förstoppade Johanna.
Inte trötta, inte pigga, inte likgiltiga, inte omhändertagande.
Inte särskilt nyfikna eller lyhörda Johanna.
Men jag är ganska nöjd, till freds och lugn.
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar