onsdag 8 augusti 2012

Step away from the chocolat

...Vaknade alldeles kallsvettig i natt, ni vet det där jobbiga när man inte vet om man har drömt eller inte, inte vet vad som är fiction och vad som är deja vu?
Kan ni förstå paniken när man drömt att man är allergisk mot choklad...?
Alltså så mycket panik att man måste knata upp strax efter tre på morgonen och tassa runt i huset efter något annat än blockchoklad och stoppa i munnen bara för att försäkra sig om att man inte kommer få en allergisk chock och dö... (Ja jag inser att metoden innehöll vissa fallgropar men så där dags är inte "rationell" ett ord som beskriver mig särskilt rättvist).
Helt uppenbart är jag vid liv trots att jag hittade en riesen att stoppa i kakhålet innan jag gick och la mig igen.
XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar