En Bullmammas Memoarer
tisdag 26 juni 2012
Odlarglädje
I Gata odlar vi grönsaker, frukt och bär efter gammal expertis. Något nytt och tämligen experimentellt kom som en händelse idag.
Är lite osäker på läge, bevattning och gödning dock. Nåväl, vi får väl pröva oss fram!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar