Följande kan konstateras angående gårdagskvällen/natten
- Jag är en jäkel på att cykla!
- D är sjukt stark och högljudd...
- Min man har ett tålamod av guld!
- X är X av en (minst) anledning...
- Att samla en stor del av en liten kommuns vuxna invånare på ett inhägnat område är något som kraftigt bör övervägas innan man gör det en gång till...
- Människor som man spenderade en stor del av sin skolgång tillsammans med och som knappt tilltalade en under de dryga nio åren som gick då man inte riktigt föll under rätt klientel, är ganska trista och slitna tio år senare!
- Antalet gånger jag hörde ordet "tyst" (läs TYST!!!!!!) nådde oanade höjder...Eller hur D?!
- Varför ska människor kramas så förbaskat när de fått alkohol i kroppen? Personligt utrymme tack! Har jag inte pratat med dig de senaste 5-10 åren kan du vara helt säker på att jag inte vill ha en kram!
Följande bör beaktas särskilt av de personer jag vet att jag tilltalade och troligen uppförde mig...flamsigt (jag vet inte om det är rätt ord men jag kommer till min poäng)
För första gången på dryga fyra år hade jag barnvakt åt mina underbara ungar för att ha roligt med min man och mina fina systrar. (Tusen tack för det!!!!)
Det är ingen hemlighet att jag var alkoholpåverkad och jag tycker verkligen inte att det är någonting att göra en stor sak av. Vad jag däremot vill göra en stor sak av är folk (tarvligt ordval här också) på riktigt tyckte att de hade rätt att titta på mig, utbyta blickar med min man och sedan skaka på huvudet åt mig! Eller hur? Vem fan gör så? Jag vill klargöra att jag var fullt kapabel att ta hand om mig själv och hade förbannat roligt under en kväll som främst koms ihåg för att jag skrattade så att jag hade ont i käkarna och njöt av att omgärdas av några av de finaste människor jag vet. Det ska inte solkas ner av att en hycklare inte kan se skillnad på fylla och glädje! Fine Jag tillhör definitivt den lättpåverkade skaran och blir helt enkelt förbaskat glad av ett glas vin! Jag var alltså inte redlöst påverkad då min man drog åt vänster och jag åt höger och du valde att utbyta blickar med min man, lägg huvudet på sned och sedan skaka på huvudet åt mig innan du själv styrde kosan mot öltältet för att hinka i dig mer öl! Vi undvek bara att krocka med bordet och min man råkar väga dryga 20 kilo mer än mig och är dessutom starkare än mig... DÄRFÖR vinglade jag till och fick ta stöd av honom!
En förebrående blick eller what ever till angående det och jag kan börja lista anledningar till varför du/ni helt krasst bara ska hålla snattran! (Märk väl hur jag undvek att skriva ut en svordom där!)
Med det här avklarat vill jag bara tacka mina fina systrar och alla andra inblandade för den roligaste kvällen på mycket mycket länge!
XO
Haha,du är för rolig!!! Obs,jag var INTE en av dem som utbytte blickar,var inte där så jag går fri!!///MonicaS
SvaraRaderaUnderbart, & alldeles rätt!! Jag var där, tillsammans med mina barn för första gången, dom var saliga kan jag tillägga ;)
SvaraRaderaJag såg dig, men hade fullt sjå med tjejerna, annars hade jag mer än gärna kommit fram & kramat dig :D
Kul att höra att ni hade roligt, det är du väl för sjutton värd!!!!!
Kramar från Malin