torsdag 17 maj 2012

Lägesrapport


Ord räcker så långt, 
jag är bra på att prata men orkar inte diskutera, försvara, motivera längre, pratar gärna för/åt andra och även om jag låter säker på mig själv har jag en förmåga att skuffa undan mig själv, det är mycket lättare att hantera andras känslor än sina egna, hos sig själv måste man (jag) ju hitta en anledning, ett ursprung. Hos andra behöver jag bara hitta lösningar.
Även om ord räcker långt besparar jag mig från uttryck/uttalanden som "Du ser ju i alla fall pigg ut" Eller "Du låter väldigt pigg". Hör jag något av det inom det närmsta tror jag att jag blir direkt våldsam.

Med den lägesrapporten lämnar jag datorn för nu och går ut i trädgården för att samla kraft.
Over and out!

XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar