Matte har aldrig varit min starka sida, jag fick VG på högstadiet av den enkla anledningen att jag lyckades kombinera två faktorer; nämligen det faktum att jag kan låta och se smart ut och det faktum att jag som syslöjdsläraren uttryckte det "var bystfager" (Ja ni kan ju dra era egna slutsatser där.)
Nu tycks jag dock ha kört fast bortom alla rimliga gränser, ekvationen:
Obekväma frågor + obekväma antaganden + Obekväma verktyg + Obekväma samtal + Obekväma tårar + Obekväma svar + Obekväma känslor + Obekväma tankar =????
Vad tusan ska egentligen summan bli???
XO
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar